duminică, 18 octombrie 2009

Detest cozile*

Mâine am treabă pe la Finanţe [care e la Mama Naibii în capătul oraşului, în condiţiile în care eu stau în celalalt capăt]. Parcă văd că o să-mi strice tot Zen-ul din ultima săptămână, pe care nici măcar vremea de căcat, răceala persistentă sau umblătura cu acte şi înscrieri de zilele trecute n-o reuşit să mi-l strice. Nu ştiu de restul lumii, dar eu detest cozile, să stau la ele, zic. Le urăsc! Am impresia că mor pe dinăuntru şi devin o fiinţă fără suflet, dar nu reuşesc decât să mă tortureze lent pentu că timpul se dilată mai mult decât în alte situaţii. Si dacă mai dau şi peste un funcţionar public ce are impresia că viaţa lui e de căcat şi pur şi simplu nu ştie să se poarte decât cum se simte, e şi mai drăguţ. Sper măcar să nu plouă că îmi bag picioarele şi nu mai ies deloc din casă.

*În rest... n-am de ce să mă plâng. Momentan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu